Pilna servisa pakalpojums

Daļai klientu, kuri piesaka jauna pieslēguma ierīkošanu vai slodzes palielināšanu, piedāvājam iespēju saņemt pilna servisa pakalpojumu.

Kas ir pilna servisa pakalpojums?

Pilna servisa pakalpojuma ietvaros Sadales tīkls klienta vietā uzņemas uzticamu un drošu sadarbības partneru – būvprojekta izstrādātāja un būvnieka – meklēšanu un izvēli, kā arī piesaka šo speciālistu pakalpojumus, uzrauga darba procesu, izvērtē un akceptē paveikto.

Šādu pakalpojumu varēsim piedāvāt tikai tad, ja plānotie darbi neskars citu īpašnieku zemi un tie būs veicami esoša elektrotīkla aizsargjoslā vai sarkano līniju robežās, kā arī nebūs citu specifisku ierobežojumu.

Ja pilna servisa pakalpojums būs pieejams, sazināsimies ar jums un izteiksim piedāvājumu 5 darba dienu laikā (sarežģītākos gadījumos 20 dienu laikā) no pieteikuma saņemšanas brīža.

Pakalpojuma izmaksas, izvēloties pilna servisa piedāvājumu, var būt līdz 10% augstākas nekā tad, ja klients izvēlas atbilstošo darbu daļu veikt pats.

Pilna servisa pakalpojuma (PSP) priekšrocības

  • pieslēguma ierīkošana vai slodzes palielināšana būtiski īsākā periodā;
  • iespēja taupīt laiku, uzticot Sadales tīklam būvprojekta izstrādātāju un būvnieku, kuri veiks gan tehniskā risinājuma izstrādi, gan būvdarbus, atlasi;
  • iespēja nerēķināties divos maksājumos – 1. maksājums par tehniskā risinājuma  izstrādi un 2. maksājums par pieslēguma ierīkošanu.

 

Pieslēguma ierīkošanas soļi

 

pilna servisa pakalpojums