Materiālo zaudējumu atlīdzināšana

Piesakot materiālo zaudējumu atlīdzību, aicinām pārliecināties, vai jūsu situācija atbilst nosacījumiem:

  • īpašuma bojājumu izraisījis notikums Sadales tīkls apkalpošanā esošajā elektrotīklā;
  • lietotājs zaudējumus nevarēja novērst, arī ņemot vērā, ka tika ievēroti aizsardzības pasākumi.

Svarīgi zināt! Gadījumos, kad bojājuma iestāšanos Sadales tīkls nevar ietekmēt un/vai novērst (piemēram, pērkona negaiss, vētra, elektroenerģijas pārrāvumi vai elektroenerģijas sistēmas darbības traucējumi), materiālo zaudējumu atlīdzināšana netiek piemērota.

 

Kā pieteikt materiālo zaudējumu atlīdzību?

Lai iesniegtu pieteikumu materiālo zaudējumu atlīdzībai, spiediet uz pogas zemāk, lai autorizētos klientu portālā un pieteiktu pakalpojumu.

 Mājsaimniecība  Uzņēmums

Sadales tīkls rīcība pēc pieteikuma saņemšanas:

  • mēs pārliecināsimies, vai bojājumu izraisījis notikums Sadales tīkls apkalpē esošajā elektrotīklā;
  • 30 dienu laikā no pieteikuma saņemšanas brīža sazināsimies ar jums un informēsim par pieņemto lēmumu.

 

Kādi dokumenti jums jāiesniedz?

  • zaudējumu apliecinošs dokuments, piemēram, apmaksāts rēķins, kases čeks, bankas vai internetbankas maksājuma uzdevums, kas apliecina remonta izmaksas (ja elektroiekārta pēc notikuma bija remontējama) vai iegādi* (ja elektroiekārta pēc notikuma nebija remontējama vai remonts nebija lietderīgs);
  • sertificēta elektriķa slēdziens par elektroiekārtas bojājuma cēloni (tajā jābūt norādītam, vai bojātā elektroiekārta ir remontējama vai remonts nav iespējams);
  • pamatotas zaudējumu atlīdzības gadījumā noslēgsim ar jums vienošanos.

* Iegādes gadījumā atlīdzināsim apmēru, kas ir elektroiekārtas atlikusī vērtība uz notikuma brīdi.

 

Ja jums nav iespējas pakalpojumu pieteikt elektroniski, aicinām izdrukāt, aizpildīt, parakstīt un nosūtīt atbilstošā pieteikuma veidlapu uz e-pastu st@sadalestikls.lv. Pieteikumu veidlapas pieejamas e-st.lv.